אחד האתגרים הגדולים ביותר של חולה במחלה קשה, הוא המאבק לשמירת שגרת החיים של המשפחה, ובעיקר הפגיעה ברמת ההכנסה. בעת גילוי מחלה קשה נגרמות הוצאות בלתי צפויות למבוטח ולמשפחתו שאינן מכוסות במסגרות הביטוח הרגילות – הפרטיות או הציבוריות. הוצאות אלו כוללות אובדן ימי עבודה, הסעות לטיפולים, רכישת אביזרים מיוחדים, עזרה בבית, תמיכה רגשית ועוד. ביטוח מחלות קשות שנרכש במסגרת ביטוח בריאות פרטי, מעניק מענה לצרכים אלה ועשוי להוות אי של שקט בתקופה של טלטלה קשה למבוטח ולמשפחתו.
מהי מחלה קשה?
הרגולטור קבע סטנדרטים מינימאליים של מחלות ו/או אירועים המוגדרים תחת הכיסוי של "מחלות קשות" ובהם התקף לב, טרשת נפוצה, סרטן, שבץ מוחי, ועוד. כל חברת ביטוח הגדירה מחלות נוספות מעבר למינימום הנדרש, שמתעדכנות מידי תקופה.
כיצד תמורה מסייעת למבוטח שחלה?
תמורה מלווה את המבוטח מרגע פנייתו הראשונה ולאורך כל התקופה. מיד לאחר פנייתו הראשונה של המבוטח לתמורה, אחראית מימוש הזכויות תבדוק כיצד ניתן למקסם את הפיצוי בגין המחלה הקשה.
כיצד נקבע גובה הפיצוי והאם נדרשות הוכחה להוצאות הקשורות במחלה?
גובה הפיצוי נקבע בעת הכניסה לביטוח. דמי הביטוח השוטפים נקבעים בהתאם לסכום הביטוח, למגדר ולגיל המבוטח. הסכום אינו תלוי בגובה ההוצאות שייגרמו למבוטח כתוצאה מהמחלה, ואין צורך להוכיח הוצאה כלשהי כדי לקבל את הפיצוי הכספי.
בתוך כמה זמן תודיע חברת הביטוח על החלטתה?
חברות הביטוח חייבות לעדכן בהחלטתן לגבי אישור הפיצוי בתוך 30 ימים מרגע הגשת הבקשה. עם זאת, אנו בתמורה עושים כל מאמץ לקבל תשובה בזמן הקצר ביותר האפשרי.
האם ניתן לתבוע מספר פעמים מאותה הפוליסה?
לעיתים, גם כאשר תביעה שולמה, הפוליסה נשארת בתוקף. במקרים אחרים הפוליסה מתבטלת. לכן כדאי להתייעץ עם מומחי תמורה שמלווים אתכם לכל אורך הדרך ויסייעו לכם להבין האם הפוליסה בתוקף.
למידע נוסף, פנו אלינו. אנו לשירותכם בכל שאלה או הבהרה בטלפון *6099 או בוואטסאפ במספר 054-6367944.