תמורה פנסיה ופיננסים חרטה על דגלה להעניק שירות מיטבי ומקצועי ללקוחותיה, וצוות קשרי לקוחות מיישם זאת בכל יום. הצוות אחראי להעניק ללקוחות מענה שירותי, מקצועי, וזמין בכל הנוגע לתוכניות הפנסיוניות שלהם. בראש הצוות עומדת בת אל שרון, סוכנת בעלת רישיון ביטוח פנסיוני.
פעילות הצוות – 24/7 לטובת הלקוח
- בירור צרכים עם הלקוח והגדרת זמני טיפול
- ליווי הלקוח עד לסיום הטיפול לשביעות רצונו
- עדכון הלקוח בכל שלבי הטיפול
- ביצוע פעולות בתוך תמורה ובחברות הביטוח השונות עבור הלקוח
- העברת תשובה מלאה ומפורטת ללקוח
נציגי השירות בצוות – מקצוענות ללא פשרות
עובדי הצוות הם אנשי שירות בדמם שתחום הביטוח מעניין אותם. יש להם יכולת, סבלנות ואורך רוח להתמודד עם לקוחות ופניות מורכבות. הם חשים סיפוק ותחושת שליחות, כאשר לקוח מקבל מענה לשביעות רצונו וכאשר הם מיטיבים את מצבו של הלקוח. לדוגמה, לקוח, שמצבו הבריאותי אינו תקין, פנה נואש לתמורה שהפוליסה שלו סולקה. הנציג המטפל, הצליח לאשר מול הקופה את חידוש הפוליסה, ללא הצהרת בריאות. הלקוח היה נרגש מאד והודה מקרב לב לנציג.
שיתוף פעולה ועדכונים שוטפים
העבודה בצוות מחייבת את שיתוף הפעולה של כל הנציגים, בעיקר לצורך התייעצות, למידה והסקת מסקנות. בנוסף, התפקיד מחייב את הנציגים להישאר מעודכנים בשינויים רגולטורים, בהנחיות ונהלים פנימיים בתמורה. לכן הצוות מלווה באחראית מקצועית שמהווה כתובת זמינה לשאלות ושיחות מורכבות עם לקוחות, העברת תדריכים, הדרכות ומבחני ידע.
התמודדות בימי הקורונה – הלקוחות מעריכים
בשנה האחרונה ובשל הקורונה, עבדו חברי הצוות בעיקר מהבית. "מדובר באתגר לא פשוט, המשלב מענה טלפוני בסביבת העבודה הביתית, בנוכחות בני משפחה", מספרת בת אל שרון, מנהלת הצוות. "למרות זאת, התמודדנו עם המצב ואנו ממשיכים להעניק את השירות המיטבי ללקוחות שלנו. אני גאה לומר שלקוחות תמורה מעריכים מאד את המענה המהיר, המקצועי והמקיף, גם בתקופה זו".
לסיכום, לקוחות תמורה מקבלים את השירות הטוב והמקצועי ביותר בכל פנייה למוקד השירות. אנו לשירותכם בכל שאלה או הבהרה בטלפון *6099 או בוואטסאפ במספר 054-6367944.