העבודה במחלקת בקרת כניסה, גמל והיזונים חוזרים בתמורה פנסיה ופיננסים, משפיעה באופן ישיר על לקוחות החברה. עובדות המחלקה נדרשות לבדוק את תקינות המידע שמגיע לתמורה מכל הגזרות – מבוטחים, סוכנים, לקוחות פרטיים, חברות ביטוח ובתי השקעות. תפקידן של העובדות להציף את הנתונים השגויים והמידע החסר ולוודא את תיקונם והשלמתם. בראש המחלקה עומדת זיוה בניטה, מנהלת מוערכת שעובדת בתמורה כ- 15 שנים. 

המחלקה בנויה משלושה צוותים מקצועיים:

הצוות הראשון – יחידת בקרת הכניסה עוסקת בביצוע בקרות תקינות על המידע שנכנס לתמורה. מדובר בכל התוכן הדיגיטלי, ניירות חתומים, פניות לקוחות בדוא"ל, פקסים ועוד. הצוות נדרש לידע במגוון נושאים, תהליכים ונהלי העבודה השונים. דורית אשכנזי, רכזת בקרת הכניסה: "אני רואה שליחות בעבודה. מניעת בעיות והצפתן בשלב הראשוני מביאה למימוש בקשת הלקוח באופן המהיר ביותר ולשביעות רצונו".

הצוות השני – יחידת הגמל עוסקת בביצוע בקרות איכות מקצועית על בקשות של לקוחות שמגיעות לתמורה  ונוגעות לבתי השקעות וקופות הגמל. למשל לפתיחת קופות, לניוד קופות, לשינוי מסלולי השקעה, לעדכון מוטבים ועוד. כל בדיקה מותאמת לדרישות הקופה הספציפית. מאחר ולוחות הזמנים בגמל והשתלמות קצרים מאוד, הטיפול בבקשות מתבצע בטווח של עד 48 שעות. יהודית דורון, אחראית גמל והשתלמות: "המשמעות לעבודה מקצועית, מהירה ואדיבה בצוות שלנו היא שירות איכותי עבור לקוחות תמורה. המטרה שלנו היא לספק חווית שירות מצוינת בזמן קצר וללא עיכובים".

הצוות השלישי – יחידת ההיזונים חוזרים. הצוות אחראי לבדוק את המידע על קליטת התשלומים שמגיעים מבתי השקעות, חברות הביטוח וקופות הגמל והתאמתם למידע שקיים בתמורה. במידה ומאותרת בעיה, הצוות פועל לפתרונה ולקליטת הכספים. רחלי שן אחראית היזונים חוזרים: "לעבודת הצוות חשיבות עליונה בדאגה לקליטת כספי המבוטחים  בצורה מלאה ונכונה".

לסיכום, לקוחות תמורה מקבלים את השירות הטוב והמקצועי ביותר. אנו לשירותכם בכל שאלה או הבהרה בטלפון *6099 או בוואטסאפ במספר 054-6367944.