קליטת עובדים חדשים בארגון חייבת להיעשות באופן פשוט ומהיר. זו בדיוק המומחיות של צוות WELCOME בתמורה פנסיה ופיננסים. בראש הצוות עומדת עינב סגל שמנחה את הצוות לטיפול מהיר ופשוט לטובת העובד החדש ומעסיקו.
במטרה לייעל עוד יותר את קליטת העובד, השיקה תמורה שירות דיגיטלי חדש באמצעות אתר המעסיקים של תמורה, לקליטה מהירה ויעילה של עובדים חדשים. השירות מייתר את הצורך במילוי ידני של טפסים ושליחתם באמצעות המייל.
שלבי התהליך:
- המעסיק ממלא את פרטי העובד החדש במסך ייעודי באתר המעסיקים של תמורה.
- בסיום חלקו של המעסיק, נשלח לעובד מייל ומסרון עם קישור ידידותי למילוי החלק שלו.
הדף של העובד מכיל מילוי פרטים אישיים וחתימה דיגיטלית על שני טפסים חשובים:
- חתימת על טופס ייפוי כח לקבלת מידע מהמסלקה הפנסיונית:
חתימת העובד על הטופס, מאפשרת לתמורה לפנות למסלקה הפנסיונית לקבלת מידע אודות מוצריו הפנסיוניים של העובד. המסלקה הפנסיונית פועלת מתוקף יוזמה של משרד האוצר ובפיקוחו. באמצעות המסלקה, יכול כל אזרח במדינת ישראל לקבל תמונת מצב מלאה ועדכנית אודות החסכונות הפנסיונים הצבורים לזכותו. על פי חוק, לא ניתן לבצע פגישת עובד חדש ללא מידע מהמסלקה.
- חתימת העובד על טופס כיסוי זמני:
טופס כיסוי זמני נועד לספק לעובד הגנה ביטוחית, עד לפגישה עם סוכן הביטוח וכך לסייע בהענקת הגנה לעובד ולמשפחתו, במקרה פטירה חלילה או אובדן כושר עבודה, עד להסדרת הביטוח הפנסיוני.
בסיום התהליך (המהיר מאד) :
- העובד יועבר לתיאום פגישה עם מנהל התיק.
- המעסיק יקבל עדכון אודות עובדים חדשים שהשלימו את התהליך, והועברו לתיאום פגישה.
התהליך הדיגיטלי מאפשר למעסיק להעביר כמות גדולה של עובדים חדשים בקלות רבה, ולקבל דיווח אודות קליטת העובדים בתמורה. העובד, מצידו, יכול לחתום על הטפסים בזמן ובמקום שמתאים לו, ללא תלות במעסיק. בנוסף, מכיוון שמאחורי הקלעים נפתחות משימות אוטומטיות לטיפול בעובד החדש ללא מעורבות ידי אדם, מתקצר משמעותית משך הטיפול בעובד, והוא מועבר מהר יותר לתיאום פגישה.