מחלקת ביטוח פנסיוני מעניקה שירות מיטבי למבוטחים בתמורה פנסיה ופיננסים. עובדי המחלקה פועלים מתוך נאמנות ללקוח ודואגים לקדם ולקיים את בקשותיו מול חברות הביטוח השונות במהירות האפשרית. החזון שמלווה את עובדי המחלקה הוא: השמיים הם הגבול והדרך דרך ארץ.
עובדי המחלקה נדרשים לעמוד בסטנדרטים מקצועיים גבוהים
המחלקה שמטפלת בבקשות הלקוח בתחומי הגמל וההשתלמות, הפנסיה והביטוח, מונה 18 עובדים. בנוסף, אחראית המחלקה על בקרות על הפקות, ניודי כספים, פדיונות, ריסק זמני, הצטרפויות לגמל, השתלמות ופנסיה, ועוד.
מנהלת המחלקה היא אורית מלך, שמכהנת גם כחברת הנהלה בתמורה. אורית אחת המנהלות המוערכות בתמורה. היא מקצועית, אחראית ומסורה. עובדי המחלקה נדרשים לעמוד בסטנדרטים מקצועיים גבוהים, לטובת לקוחות תמורה. במחלקה נבדקות מידי חודש כ- 35,000 בקשות שונות של לקוחות.
חלק מתהליכי העבודה מבוצעים באופן דיגיטלי כדוגמת הצטרפויות לפנסיה. תהליכים אחרים נבדקים פרטנית וידנית ע"י עובדי המחלקה.
בתום בדיקת פעילויות כדוגמת קבלת בעלות והפקות, הפוליסה מועלית לאזור האישי של המבוטח באתר תמורה, שמקבל הודעה שהפוליסה זמינה לצפייה עבורו.
בתהליכים רגישים, כדוגמת בקשות למשיכת כספים, עובדי המחלקה שומרים על קשר עם הלקוח ומעדכנים אותו בתחילת התהליך ובסופו באמצעות מסרון, כולל עדכון אודות ביצוע הפדיון.
זמן טיפול מינימאלי בבקשת הלקוח
ישנן פעילויות שקיימת לגביהן חשיבות מיוחדת לזמן טיפול קצר ואף מיידי. למשל, הפקות של הצעות ריסק עם שעבוד למשכנתא. כיוון שעובדי המחלקה מבינים את הצורך הדחוף בקבלת הפוליסה המשועבדת לטובת קבלת כספי ההלוואה מהבנק, מתבצעת פעולה מהירה מול חברות הביטוח השונות על מנת לסייע ללקוח עוד ביום הבקשה.
כחלק ממכלול הפעילויות שמחלקת ביטוח פנסיוני מטפלת בהן, אנו נתקלים בלא מעט נתונים שגויים שמגיעים אלינו מחברות הביטוח השונות. עובדי המחלקה מבצעים בדיקה פרטנית של הנתונים בהם עלולים להתגלות פרמטרים שגויים, כדוגמת מסלול השקעה, דמי ניהול, סכום ביטוח וכו'. במקרים מעין אלו מתבצעת בקשה לחברה לתקן את הפרמטר השגוי ומבוצע מעקב צמוד עד לביצוע תקין ומלא ע"י הקופה.
אנו לשירותכם בכל שאלה או הבהרה בטלפון *6099 או בוואטסאפ במספר 054-6367944.